BIURO ZARZĄDU GLIWICKIEJ AGENCJI TURYSTYCZNEJ S.A.
W Gliwickiej Agencji Turystycznej S.A. sprawy przyjmowane i załatwiane są zgodnie z przyjętymi zasadami dla Biura Zarządu Spółki.
Rejestracja korespondencji prowadzona jest w książce kancelaryjnej.
Sprawy przesyłane pod adres Biura Zarządu Gliwickiej Agencji Turystycznej S.A. są rejestrowane przez Sekretariat, a następnie przekazywane do właściwych komórek organizacyjnych. Prezes Zarządu dekretuje sprawy do merytorycznie odpowiedzialnych pracowników.
Kontakty z interesantami odbywają się również telefonicznie. Przyjmowanie interesantów przez Zarząd Gliwickiej Agencji Turystycznej S.A. odbywa się w dniach pracy Spółki od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00, po uprzednim uzgodnieniu terminu.
JEDNOSTKI ORGANIZACYJNE GLIWICKIEJ AGENCJI TURYSTYCZNEJ S.A.
Wszelkie sprawy załatwiane przez Jednostki Organizacyjne Gliwickiej Agencji Turystycznej S.A. są przyjmowane i rejestrowane zgodnie z przyjętymi zasadami dla Jednostek Organizacyjnych. Poszczególne sprawy wpływają do Jednostek w formie pisemnej za pośrednictwem poczty lub faksu lub e-mail.
Dyrektor Jednostki dekretuje sprawy do merytorycznie odpowiedzialnych pracowników.
Kontakty z interesantami odbywają się również telefonicznie oraz drogą elektroniczną.
Przyjmowanie interesantów odbywa się w godzinach pracy Jednostki po uprzednim uzgodnieniu terminu.